Min dag till natt :)

Hej hej !

Idag gick jag inte till skolan. För att jag var sjuk. Men typ klockan 11 gick jag till
Gröna Lund för att hämta biljetter hah :P Fast vi kom 6 timmar för tidigt allt började klockan 3. :(
Det var ett par biljetter man fick gratis av Mc'donalds som man skulle lämna in då får man
GRATIS intré och åkband hhahah jag blev fett glad när jag fick de! :D

Jag och Olivia gick till Mc'donalds och åt en varsin Big Mac, hahahhaha vet ni vad
som hände med Olivia ? haha
Hon sitter och äter sin big mac sen typ vid halva hamburgaren då märkte hon att hamburgaren
var !! hahhah så hon gick till kassan och sa så de gav henne en ny hahhah :)

Efter det gick vi runt i T-centralen och typ satt i cafeterior och åt lite saft och kakor .. Muuuummsss!!! :)
Sedan började hela gröna lund grejen och det kom över jag vet inte hur många folk !!
Men det viktigaste var att jag fick och olivia :)

När vi fick våra biljetter var vi eller jag skiiit glad ´hhaha men innan vi skulle åka t-bana till Skärholmen
 gick olivia och köpte ett par örhängen! fett fina.

aaahh sen efter det åkte vi hem och vi gick hem, åt sen tog pengar och gick t centrum. Där mötte vi Tina
Och steffie i skopunkten. Efter en stund gick steffie hem och det var bara vi 3 kvar (Jag, Tina, Olivia) i centrum.
Jag köpte lite kebab och korv ahhaha och olivia köpte skor. Tina hade fett brottom hem för att kolla på Ugly Betty!
Haha fett synd hahha :P



Sen gick vi hem och jag sitter och fixar lite saker och nu bloggar jag och jag ska sova typ 23.00!


Ses Alla bloggare!! <33


Jusste jag glömde en sak! Gröna Lunds nya berg och dalbana är skiiiit snabb och fett fin och stor.
Den har snabbare G-Krafter än Fritt Fall :O
Man dör ju om man åker den! 

                       Friittt fall <3      Grönan :P           Den nya Insane!
                             Fritt Fall                               <33                              Insane! :O







Kommentarer
Postat av: olivia

hahhaah omg jag längtaar redan !! jag vill åka NUU men aja oohh så synd att var sjuk :P

2009-04-16 @ 15:58:19
URL: http://lawson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0