Music is my Drog!

Shullulululu <3

Idag ska jag visa er hur min bääästa låt är :)
Ni kommer säkert tycka om den elr ni kanske har en annan
musik stil xD I alla fall lyssna och säg vad du tycker från 1-10 ! 

.........................................................................
.    Låtens namn:  Boom Boom Pow       .
.    Gruppens namn:  Black Eyed Peas   .
.........................................................................




Ni kan höra låten undertiden ni läser om hur min halv dag har varit xP

Idag vaknade jag klockan 07.10
(Lite för sent)
Å så åt jag frukost  -  Flingor xD
Sedan typ 20 i åtta gick jag hemifrån för att gå t min skola med mina syskon
När jag var framme i skolan så såg jag Olivia, Tina, Ebru och Zohra som satt vid
runda borden vilket inte är en nyhet för det gör vi varje gång.
Då var klockan 3 minuter i åtta då jag inte hann sitta och göra något utan direkt
gå in i klassen och ha MATTE!     Vi läste och lärde oss om Algebra :)

Sedan hade vi rast och sånt och vi va ute i biljard hallen och cafeterian och lite överallt :)
(pallar inte berätta mer om vad som hände i skolan för det skulle ta en evighet. Jag
berättar ju exakt varenda detalj)
  HAHA XD


När vi Slutade skolan då klockan var 15 så satt vi i de runda borden med massa flickor och pojkar och vi hade skiit roligt asso vi snackade, jiddrade och allt :)
Innan vi skulle hem skulle jag och Olivia gå och hämta våra syskon från skolan och sedan gå hem . Då följde Tina med oss och alla andra tjejorna gick hem, eller stannade kvar i skolan :)

Jupp, och så gick vi hem och nu är jag hemma. Innan jag börja blogga åt jag mina cook goda pommes :P hah
med kebab och ketcup! XP
Och nu är jag precis klar med att blogga för den här dagen . Eller det kanske händer annat roligt snart igen Då bloggar jag mera om det :)

Puss Puss 


               
Min skola (Väster)                                               BLACK EYED PEAS!

Kommentarer
Postat av: emine

söt blogg <3

2009-04-16 @ 20:57:14
URL: http://emoss.blogg.se/
Postat av: olivia

den e fett bra juuh ... simon ska uppträda med den låten....

2009-04-17 @ 17:16:56
URL: http://lawson.blogg.se/
Postat av: Minciihe!

Hahaa,älskar den låten! <33

2009-04-21 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0