Övernattning

Shhuuuuuee alla! :)

Igår (lördag) Kom jag till mina kusiner för vi skulle göra något kul men tyvärr det gick inte!
Så vi var hära hemma hos de och vi gjorde lite småkul och bakade och åt massa  ;)
Iaf så tråkigt vare inte fast de va faktiskt Kuul (aa)

Idag ska jag min mamma och mina syskon gå till Kista Galleria!
-   I Hope I Found Somthing I Want! :)

Jupp, Sedan kanske vi ska hem och då kanske det händer nått kuligt på vägen hem !
När jag är hemmma kanske jag ska ringa några kompisar och fråga om de vill gå ut och hitta på nåt skojj :)

Haaj doo! # xoxo


Kommentarer
Postat av: Design By Diva



Du svarade under ett inlägg som jag visar hur man hittar det gratis ;)

2009-04-19 @ 13:08:50
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0