Kort Inlägg..

Hällooooooww!!  (L)


idag vaknade jag kloockan 9 för jag sov typ 10 igår. (stolt) :P
Jag åt frukost;   Mammas hemgjorda bullar med mjölk! :) Fätt Godaa .. :P

Sedan klockan tolv gick vi te Mina kusiner !
Vi va ute och åt i en resturang: Kebab med pommees.... MMmmmmmmm.. :)
Juppp, och nu är jag hemma hos de och sitter och bloggar! ;)

 

      MIN KEBAB!! ;)



En fråga bara till dej som lässer detta inlägg just nu ..

Tycker du att jag har något som måste ändras eller Tas bort eller Lägga tilll ??
Svaret kan ni skriva på detta inlägg!!

Tack för hjälpen!

Kommentarer
Postat av: olivia

aa din header göör en bild på dej de bättre

2009-04-18 @ 23:28:25
URL: http://lawson.blogg.se/
Postat av: Design By Diva



Hej!

Har helt missat din kommentar.

Har du letat efter photoshop gratis? Det finns sånna att ladda ner gratis i 30 dagar :)

2009-04-19 @ 10:45:21
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0